Subject: FW: Maardu linnavalitsuse pöördumine-
From: Päästeamet <[email-masked]>
To: "Maret Rannala" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 11:49:52 +0300

Tere Maret!

Kas vastad ise ja panen Sulle läbi Delta või vastate meili teel?

Ette tänades

Vivian

From: Kaupo Kuusik <[email-masked]>
Sent: Friday, July 25, 2025 11:21 AM
To: Maret Rannala <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>
Subject: Maardu linnavalitsuse pöördumine-

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Pöördume Teie poole alljärgneva palvega informatsiooni saamiseks seoses
veeohutuse tagamisega.

Kas Päästeameti poolt on kehtestatud nõudeid või väljatöötatud
juhendmaterjale ohutuse tagamiseks surfi-ja supivahendite kasutamiseks,
nende renditeenuste pakkumiseks või nende kasutamise koolitajatele.

Lugupidamisega

Kaupo Kuusik

Arendusnõunik

Maardu Linnavalitsus

+372 51 996 306

e-post: [email-masked]

www.maardu.ee